Zatočte s nespavosťou, bez piluliek. Každý večer predtým, než sa dostanete do postele, urobte tieto jednoduché pohyby…

Ak máte problémy so zaspávaním, nie ste sami. Milióny ľudí trpia nespavosťou a inými spánkovými poruchami, ktoré ich zanechávajú bez spánku a energie ráno. Nespavosť je dosť vážna situácia, ktorá môže viesť k mnohým problémom, ak sa ponechá bez liečby, a preto je potrebné ju skôr vyriešiť skôr než bude neskoro.

Nespavosť vás môže nechať bez spánku cez noc, čo vás počas dňa nechá unavených. To vám môže pomôcť niekoľko šálok kávy alebo energetických nápojov počas dňa len preto, aby ste mohli zostať bdelý. Nespavosť bola tiež spojená s depresiou a úzkosťou, takže je najlepšie liečiť ju čo najskôr.

Zvyčajná liečba akýchkoľvek porúch spánku pozostáva zo spacích piluliek. V niektorých prípadoch môžu dokonca pracovať, ale často to robia s negatívnymi vedľajšími účinkami. Našťastie existuje veľa jednoduchých spôsobov, ktoré vám môžu pomôcť zmierniť nespavosť. Vezmite si napríklad jogu – prax má veľa póz, ktoré uvoľnia vaše telo a myseľ a pomôžu vám zaspať za minútu.

Jóga, ktorá zabraňuje nespavosti, ktorú vidíte nižšie, je jednoduchá a je skvelá pre začiatočníkov. Niekoľko vedeckých štúdií ukázalo, že jóga má mnoho zdravotných výhod, tak prečo ich nevyužiť? Tu sú najlepšie jogy predstavuje, ktoré môžu liečiť nespavosť:

Dieťa predstavuje (Balasana)

Balasana póza nie je ideálna pre ľudí trpiacich problémami s kolenami, ale je to skvelé pre niekoho iného. Choďte dole na kolená a dotýkajte sa čela na zemi, s rukami rozprestretými pred vami. Choďte so zadkom, kým sa nedotkne vašich pät – ak sa tak nestane, položte medzi nimi zloženú prikrývku. Dýchajte hlboko, keď ste v polohe Balasana, a držte ju dlho, ako dlho vydržíte a cítite sa pohodlne.

Viazaná uhol sklopná póza (Supta Baddha Konasana)

Takzvaná motýľová póza je ľahko vykonateľná – stačí si ľahnúť na zem na chrbte, ohýbať kolená, spájať podrážky a nechať kolená spadnúť do strán. Väčšina ľudí nemôže ležať rovno v tejto póze, tak položte niečo pod kolená a späť. Relaxujte úplne, keď ste v postoji a uistite sa, že dýchate hlboko.

Spätný chod

Lye na chrbte na zemi a držte sa kolená, potom začnite hojdať telo jemne zo strany na stranu. Táto póza masíruje vaše dolné chrbtové svaly a je jedným z najlepších spôsobov, ako relaxovať po náročnom dni v práci. Držte svoje ramená na zemi a dýchajte hlboko, keď ste v postoji.

Sklopná spinálna zákruta (Supta Matsyendrasana)

Ležte na chrbte na podlahe a podopierajte si kolená, nechajte ich spadnúť na pravú stranu a stabilizujte nohy držaním ľavého stehna pravou rukou. Napnite ľavú ruku a otočte hlavu aj doľava, potom uvoľnite ramená a dýchajte hlboko. Opakujte pózu aj na druhej strane.

Ryby predstavujú (Matsyasana)

Ležte na zadnej strane podlahy a posuňte ruky pod zadok, ako na obrázku vyššie. Teraz stlačte svoje spodné ramená do zeme a ohnite si lakte, aby ste nadvihnúť hornú časť tela nahor. Držte hlavu hore, ale ak vám je to nepríjemné, nechajte ju spadnúť až na zem. Vezmite si 5-10 hlbokých nádychov, potom ruky vytiahnite spod zadku a uvoľnite sa.

ZDROJ:newdailyrecipes.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

error: Content is protected !!