Moja teta stratila 7 kg a to iba za 2 týždne! Držala sa jednoduchého diétneho plánu. Pozrite sa, čo jedla počas týchto dní…

Táto strava je navrhnutá na 2 týždne pri ktorej sa predpokladá zníženie telesnej hmotnosti o 6-8 kg počas dvoch týždňov, podľa pravidiel stravovania.

 Strava na 2 týždne

1. deň: 2-3 vajíčka; ovocie a surovú zeleninu v neobmedzenom množstve
2. deň: 450-550 g tvarohu s nízkotučného; 1 liter jogurtu
3. deň: ovocie a čerstvá zelenina ľubovoľné množstvo 1 liter jogurtu a 1 liter ovocné šťavy
4. deň: 500 g kuracích pŕs alebo rýb, 1 liter jogurtu
5. deň: ovocie a čerstvá zelenina v neobmedzenom množstve
6. deň: 400-500 g tvarohu s nízkotučného; 1 liter jogurtu
7. deň: ovocie a čerstvá zelenina v neobmedzenom množstve
8. deň: 300 g kuracích+ 1 vajce +šalát zeleninový v akomkoľvek množstve
9. deň: ovocie v akomkoľvek množstve, 150 g hovädzieho mäsa, paradajkový šalát a uhorky s rastlinným olejom v neobmedzených množstvách
10. deň: 150 g rýb, 2 kus ražného chleba, šalát s uhoriek a paradajok s rastlinným olejom v neobmedzenom množstve, 0,5 l kefíru
11. deň: 2 vajcia, 150 g hovädzieho mäsa, 4 ks ražného chleba, šalát zelenina, 0,5 litrov kefíru
12. deň: 1 liter jogurtu, ovocia a zeleniny, ako chcete
13. deň: 300 g kuracieho mäsa, šalát so zeleniny v neobmedzenom množstve, 2 vajcia
14. deň 4 varené zemiaky, ovocie neobmedzené množstvo, 1 liter kefíru

 Nezabudnite piť dostatok minerálnej vody a zeleného čaju.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>