Máte problémy so spánkom? Pravdepodobne vám chýba týchto 5 vitamínov

Dobré nočné spanie závisí od vitamínov, ktoré prijímame. Nedostatok vitamínu môže spôsobiť nepokojný spánok, nespavosť a spánkové apnoe. 

Máte problémy so spánkom? Trpíte nespavosťou? Možno vám chýbajú nejaké vitamíny.

Tu je 5 vitamínov, ktoré vám možno chýbajú a ktoré môžu ovplyvniť váš spánok:

1. Železo

Nedostatok železa môže spôsobiť syndróm nepokojných nôh, ktoré môžu spôsobiť bolesť v noci. Konštantnú bolesť možno na chvíľu zmierniť neustálym trhaním nôh, ale tento stav môže určite narušiť váš spánok.

2. Vitamín B

Vitamín B obsahuje kyselinu listovú, riboflavín, tiamín a niacín. Tieto základné zložky poskytujú podporu imunitnému systému, centrálnemu nervovému systému a pokožke. Nedostatok vitamínu B môže tiež ovplyvniť spánok, spôsobiť nespavosť a depresiu.

3. Draslík

Draslík je skvelý pre ľudí, ktorí majú problémy so spánkom. Vedci dokázali, že ľudia, ktorí užívajú doplnky chloridu draselného, ​​spia lepšie.

4. Vitamín E

Vitamín E je neuveriteľné riešenie pre ľudí trpiacich poruchami spánku. Bolo dokázané, že spánková apnoe sa zvyčajne vyskytuje u ľudí, ktorí majú nedostatok vitamínu E. Ak trpíte spánkovou apnoe, nezabudnite užiť dostatok vitamínu E.

5. Horčík

Horčík produkuje melatonín, čo je zásadný hormón, ktorý pomáha telu zaspať. Ak vášmu spánku bráni svalové napätie, horčík vám pomôže vyriešiť problém. Horčík pomáha produkovať aminokyselinu GABA, ktorá uvoľňuje centrálny nervový systém a pomáha nám spať.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku. Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výlučne po konzultácii s vašim lekárom.

ZDROJ: womendailymagazine.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>