Dlho som bojoval s vysokým chlesterolom. Len jedna šálka tohto nápoja mi pomohla dostať ho do tých správnych čísel!


Úmrtnosť v dôsledku srdcových chorôb a mozgových príhod je vysoká. Práve preto je dôležité venovať osobitnú pozornosť kardiovaskulárnemu systému. Problémy môže predznamenávať už trošku zvýšený cholesterol.

Zdravé cievy sú kľúčovým bodom v prevencii aterosklerózy, infarktu myokardu, hypertenzia či mŕtvice. Cholesterol môže zdravie ciev ovplyvniť snáď najviac, pritom prichádza potichu a bez príznakov. Okrem pravidelných prehliadok u lekára však cholesterol môžete znižovať aj prirodzenou cestou, teda potravinami napomáhajúcimi jeho znižovanie.

Zdraví nápoj

Doma si ľahko a rýchlo pripravíte tento kokteil zdravých štiav, ktorý bude nielen skvele chutiť, ale predovšetkým prečistí Vaše cievy a prirodzene zníži hladinu cholesterolu v krvi. Pri pravidelnej konzumácii sami zistíte, že výsledky u lekára budete mať lepší.

Budete potrebovať:

  • 2 stonky zeleru
  • 200 ml čerstvej paradajkovej šťavy
  • ½ lyžičky mletého zázvoru
  • 50 ml citrónovej šťavy
  • štipku mletého čierneho korenia

Postup prípravy:

Zeler zmixujte a pridajte zvyšné ingrediencie. Pite aspoň 1 šálka denne, najlepšie medzi jedlom. Po týždni by sa mali dostaviť výsledky. Dbajte na to, aby ste neprekročili hranicu troch šálok za deň. Všetkého veľa škodí. Ak trpíte zažívacími ťažkosťami, odporúčame poradiť sa so svojím lekárom.

Zdravá strava

Udržiavanie zdravie ciev je kľúčom k riadnemu fungovaniu obehového systému, srdca a mozgu. V každom prípade, nie nadarmo lekári pacientov so zvýšeným cholesterolom upozorňujú na zmenu jedálnička. Snažte sa obmedzovať najmä mastné, vyprážané či ťažké jedlá. Jedine vy môžete prispieť k vlastnej dlhovekosti.

ZDROJ:jensprav.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>