Ak chcete byť fit po celý rok musíte jesť túto potravinu

Jeseň a zima je čas, keď získame najľahšie váhu. Nižšie teploty nás robia menej aktívnymi a častejšie zostávame doma s teplou šálkou čaju v ruke. Aby sa predišlo nepríjemnému prekvapeniu, ktoré vstupuje na váhu na jar, venujte pozornosť tomu, čo jeme.

Jeseň-zima sa vyznačuje nízkymi teplotami a kratšími dňami, a preto sa do pokožky dostáva menšie množstvo slnka. Ovplyvňuje znižovanie hladiny vitamínu D v našom tele – jeho nedostatky vedú okrem iného pre rýchlejšie ukladanie tukového tkaniva. Okrem toho, inštinktívne, na nápravu horšej nálady, jeme sladkosti, ktoré zvyšujú úroveň tzv hormón šťastia alebo serotonín. Vďaka vhodne zloženej strave však môžeme pozitívne ovplyvniť našu silu a váhu.

Ryba má takéto „niečo“

V sortimente našej stravy sú produkty, ktoré nás podporujú v boji o zachovanie snovej postavy počas celého roka. Našim spojencom sú ryby, chudé aj tie, ktoré obsahujú väčšie množstvo tuku. 

Ako je to možné? 

Morské ryby sú bohaté predovšetkým na omega-3 mastné kyseliny, ktoré majú pozitívny vplyv na reguláciu metabolizmu lipidov, a tým uľahčujú boj proti nadmernému telesnému tuku. Pravidelné stravovanie týchto morských pochúťok tiež znižuje chuť do jedla kvôli vysokému obsahu cenných proteínov. Ďalšou výhodou morských rýb je vysoký obsah vitamínu D. Ovplyvňuje nielen zlepšenie pohody, ale tiež znižuje riziko diabetu a obezity.

Ako často ich jesť?

Ako často by sme mali jesť ryby tak, aby ich vlastnosti podporovali prácu nášho tela? Najlepším riešením je pravidelnosť – špecialisti odporúčajú, aby morské špeciality pochutnávali na našich stoloch aspoň 2-3 krát týždenne. Vďaka tomu udržujeme správnu úroveň živín potrebných pre správne fungovanie. Môžeme si nechať ujsť nápady, ako ich využiť pomocou tejto systematickej povahy ich spotreby? Práve naopak. Dokonca aj sleď ako hotový výrobok nás môže prekvapiť rôznou chuťou. Úvod do nášho menu rybích pochúťok by mal byť č. 1 na našom jesennom zozname vecí. Pohoda a krásna silueta sú v dosahu nášho taniera.

ZDROJ:kobieceinspiracje.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>