Tehulky vyhnite sa týmto 7 základným chybám počas tehotenstva, zdravie dieťaťa musí byť vždy na prvom mieste

Udržanie zdravých rutín a zvykov počas tehotenstva môže byť trochu náročné. Byť si vedomý svojho zdravia. Správna strava, pravidelné cvičenie a dostatok sú často riešením na dosiahnutie adekvátneho rastu a rozvoja nenarodeného dieťaťa a seba. Tento článok osvieži tehotné ženy o správnej starostlivosti o seba počas tehotenstva.

Nahradenie potravy doplnkami

 Najčastejšie očakávané ženy majú nedostatok živín. Tehotenstvo často vyžaduje väčší príjem živín. Telo matky v tomto bode dodáva živiny pre ňu aj pre jej nenarodené dieťa. Lekári odporúčajú prenatálne vitamíny v období tehotenstva. Príliš veľa príjmu týchto vitamínov však môže spôsobiť problémy alebo komplikácie. Môžete nahradiť skutočné potraviny bohaté na požadované živiny prenatálnymi doplnkami.

Kŕmenie nezdravými jedlami

Byť tehotná prichádza s túžbami, ktoré sú niekedy ťažké naplniť. Väčšina žien túži po sladkých potravinách, ako je zmrzlina a sušienky a iní túžia po sacharidoch ako koláče. Tieto nezdravé chute, keď sa užívajú vo veľkom množstve, spôsobujú rôzne problémy, ako je zápal kože, ktorý vedie k akné, ekzému alebo dokonca diabetu. Vyhnite sa týmto sladkým potravinám a uhľohydrátom zabraňuje týmto podmienkam. Spravovanie vašej chute je prvoradé počas tehotenstva. Vaše zdravie ovplyvňuje zdravie dieťaťa. Starostlivosť o vaše zdravie riadením chute prispieva k zdravému rastu tehotenstva.

Pitný alkohol

Vyhnite sa alkoholickým nápojom všetkými prostriedkami, keď tehotná znižuje riziko chorého dieťaťa. Dokonca aj najmenší príjem má šancu absorbovať plod a spôsobiť zdravotné problémy dieťaťa. Očakávané ženy sa možno budú musieť zdržať konzumácie alkoholu, aby zachránili svoje dieťa pred zdravotnými problémami.

Nepreskovanie jedla

Niektoré ženy sa môžu obávať jesť kvôli získaniu váhy. Iní môžu často vynechať jedlo kvôli nedostatku chuti do jedla alebo nevoľnosti, keď jedia určité potraviny. Preskočenie jedla môže viesť k väčším problémom matky a nenarodených. Nenápadne sa zamerajte na rast a vývoj svojho nenarodeného dieťaťa bez premyslenia hmotnosti. Známky únavy, trasenia a nálady znamenajú, že vaše telo potrebuje jedlo a vodu. Jesť tri základné jedlá denne a často sa po celý deň občerstvovať so zdravými potravinami a ovocím.

Jesť príliš veľa

Nedostatok jedla môže viesť k poškodeniu zdravia dieťaťa a tak môže naopak. Prejedanie má rovnaký nepriaznivý účinok. Avšak kvalita živín v potravinách by sa nemala merať množstvom, ale hodnotou živín v strave. Aby ste tomu zabránili, môžete sa zamerať na získanie skutočných potravín namiesto spracovaných.

Prepracovanie a nedostatok pokoja

Odporúča sa dostať dostatok odpočinku, a to najmä počas prvého trimesteru, ktorý umožňuje správny vývoj vášho dieťaťa. Odloženie dostatočného času na odpočinok bez prepracovania vášho tela si vyžaduje záväzok od najočakávanejších žien. V prípade slabých a komplikovaných tehotenstiev odporúča pôrodník odpočinok na lôžku.

Bez správnych živín

Zdravé cvičenia počas tehotenstva môžu byť povolené. Nejedenie zdravých potravín, ktoré majú vysokú nutričnú hodnotu, však môže byť pre vaše dieťa riskantné. Nezabudnite sa sústrediť na príjem živín bez ohľadu na cvičenia.
Týchto sedem chýb pravdepodobne spôsobí problémy so zdravím vášho dieťaťa. Vyhnúť sa im a skúmať iné problémy, ktoré môžu spôsobiť to isté, vám pomôžu.

 zdroj:positivemed.com

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>