S nimi budete chudnúť! TOP 10 byliniek na chudnutie

Dobrá strava a cvičenie niekedy nemusí stačiť. Ak chcete schudnúť alebo si udržať primeranú telesnú hmotnosť, oplatí sa konať viacsmerne. Pravidelné bylinné liečby nám môžu účinne pomôcť bojovať proti zbytočným kilogramom. Niektoré byliny môžu znižovať chuť do jedla, iné urýchľujú spaľovanie tukov, iné zlepšujú trávenie a vylučovanie a čistia telo toxínov.

Zníženie chuti do jedla

Byliny, ktoré znižujú našu chuť do jedla sú tie s vysokým obsahom hlienu. Vzťahy, ktoré obsahujú, zväčšia a zvýšia ich ľahostajnosť, čo nám dodá pocit sýtostiByliny, ktoré regulujú hladinu cukru v krvi, tiež fungujú dobre.

Psyllium – najdôležitejším je hlien z vonkajšieho obalu, ako aj vysoký obsah vlákniny.

Marshmallow root – zámky v ňom obsiahnuté znižujú chuť do jedla.

Ľanové semená – okrem toho, že zväčšením objemu dávajú pocit sýtosti, stále poskytujú veľa minerálov a majú antioxidačný účinok.

Biela moruše – pomáha regulovať hladinu cukru v krvi.

Malinové listy – pomáhajú znižovať hladinu glukózy v krvi a cholesterolu .

Čistiace

Čistenie tela by malo vždy ísť ruka v ruke s chudnutím. Byliny, ktoré pomáhajú čistiť telo toxínov a prebytočnej vody, budú tu užitočné.

Púpava – stimuluje funkciu pečene a je diuretikum.

Žihľava – diuretická a pomáha odstraňovať toxické odpadové produkty.

Pansy – má antioxidačné vlastnosti, uľahčuje boj proti voľným radikálom, má diuretické vlastnosti a stimuluje vylučovanie tráviacich štiav.

Ostropestreca mariánska – podporuje činnosť pečene, vďaka svojim detoxikačným vlastnostiam blokuje toxíny a pomáha čistiť organizmus.

Spaľovače tukov

Yerba mate – zvyšuje fyzickú a duševnú výkonnosť, podporuje metabolizmus a spaľovanie tukov.

Guarana – má priaznivý vplyv na telesnú hmotnosť – podporuje spaľovanie tukov, metabolizmus, znižuje chuť do jedla.

Červený čaj – uľahčuje trávenie a urýchľuje spaľovanie tukov a tiež znižuje hladinu cholesterolu

Zelený čaj – má čistiaci a antiaterosklerotický účinok , tiež inhibuje rast tukových buniek

Podporné trávenie

Folikulárny fukus – reguluje metabolizmus a má laxatívny účinok.

Fenikel – stimuluje peristaltiku, pôsobí ako diuretikum a wiatropędnie.

Mätový – priaznivý vplyv na trávenie, podporuje,pôsobí žlčopudne.

Tymián – zvyšuje fyzickú výkonnosť, má diuretický účinok a podporuje trávenie.

Niektoré z bylín už máme v našej kuchyni popísané, iné si môžeme ľahko kúpiť v bylinkovej predajn , lekárni alebo dokonca v supermarkete aj keď môžu mať pochybnú kvalitu. Môžeme z nich uvariť čaj, pridať ich do jedla alebo pripraviť koktaily, ale aby sme dosiahli požadované výsledky, musíme ich pravidelne a striedmo používať. Pamätajte, že prehnané cítime vedľajšie účinky ich konania a sporadické používanie nám neprináša žiadne výsledky.

ZDROJ:kobieceinspiracie.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>