Pripravte si veľmi zdravý a diétny chlebík, z ktorého nepriberiete a môžete ho skladovať až 5 dní

Čo by mohlo byť chutnejšie než čerstvo upečený domáci chlieb? Je to jednoducho úžasné pečivo, ktoré mi pripomína detstvo. To je zhruba v čase, keď sme bývali v dedine s babičkou, ktorá piekla chleba v kachliach na drevo.

V dnešnej dobe, len málo ľudí piečie chlieb, pretože to trvá dlhú dobu. Ale ak vám záleží na svojom zdraví a postave, potom by ste mali rozhodne začať piecť tento domáci chlieb bez kvasníc. To je užitočné pre zdravie a pre postavu.

Pripravili sme krásny recept na nekvasený chlieb, ktorý je zrozumiteľný aj pre tých, ktorí sa doteraz s pečením chleba. Samozrejme, že tento chlieb bez kvasníc, stojí za to!

zloženie

  • slnečnicové semienka 1 šálka
  • ľanové semienka 0,5 šálky
  • lieskové orechy 0,5 šálky
  • ovsené vločky 1,5 šálky
  • voda 1,5 šálky
  • ovsené otruby 4 lyžice
  • tekvicové semienka 50 g
  • soľ 1 lyžica
  • hnedý cukor 1 polievková lyžica
  • slnečnicový olej 3 lyžice

príprava

  1. Vezmite silikónovú formu na pečenie, ľahko namažte ho olejom.
  2. Zmiešajte všetky suché prísady v miske. Pridajte olej a vodu. Dobre premiešame všetko dôkladne.
  3. Dať cesto do formy. Nechaj to po dobu 2 hodín. To by malo byť veľmi husté a silné.
  4. Po čase zapnite rúru na 180 stupňov. Dať cesto do rúry na stredný rošt. Pečieme 20 minút.
  5. Vyberte formu, opatrne otočiť hore nohami na plech, položiť na pergamen a vyberte chlieb.
  6. Znovu pečieme chleba v peci po dobu ďalších 30-40 minút.

 Udržujte tento chlieb v uzatvorenej nádobe až 5 dní.
zdroj:sovkusom.ru

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>