Osvedčené metódy na odstránenie prebytočnej vody z tela

Cítiš sa nafúknutý a opuchnutý? Niekedy sa stáva, že naše telo zadržiava vodu sama o sebe. Potom môžete vážiť ešte o kilo viac, máte opuchnuté brucho, opuchnuté nohy, mierne opuchnuté prsty a opuchnuté viečka. Boj proti prebytočnej vode v tele nie je náročný a náročný. Vyskúšajte našich 5 najjednoduchších spôsobov.

1. Pite studenú vodu

Áno, aby ste sa zbavili vody – musíte svojmu telu poskytnúť viac vody, pokiaľ možno chladenú. Studená voda, napríklad s ľadom, stimuluje metabolizmus. Poskytnutie správneho množstva čistej vody tiež ovplyvňuje odstránenie nepríjemnej zápchy. Jedným z dôvodov je nedostatok hydratácie. Pomôže to tiež zbaviť sa nafúknutého bolestivého žalúdka.

2. Obmedzte príjem soli

To znamená zastavenie alebo zníženie množstva spracovaných potravín, solených svačiniek, ako sú hranolky, hranolky, rýchle občerstvenie a mrazené potraviny bohaté na glutamát sodný. Sodík je spojencom, ktorý zadržiava priveľa vody. Obmedzenie príjmu soli je jedným z najdôležitejších krokov v tomto boji.

3. Dosah na bylinné čaje

Vodné hospodárstvo tela tiež pomôže regulovať bylinky a bylinné čaje. Diuretické byliny zvyšujú tvorbu moču a pomáhajú odstraňovať tekutinu z tela. Pite napríklad zelený čaj, yerba mate, púpavu, rebríček, brusnicový čaj.

4. Obohaťte svoju stravu o ovocie a zeleninu

Jedzte viac „hydratačných potravín“. Sú to jednoducho zelenina a ovocie, ktoré telo hydratujú bez toho, aby spôsobovali nadúvanie. Vody sú plné uhoriek, kapusty, špargle, jahôd, melónu, ananásu a broskýň.

5. Prax!

Pohybujte sa, kedykoľvek je to možné, pretože fyzická aktivita pomáha regulovať hladinu vody v tele a vylučuje nadmernú vodu potom. Spolu s potom sa zbavíte aj sodíka.

ZDROJ:kobieceinspiracie.pl

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>